All the way

Idag var det sista avcheckningen. Jag red Vinca först. Jag skrittade fram i skogen först tillsammans med Emma på Aska och sen red jag en kortis på banan. Hon var jättefin, mycket finare än vad hon var från början igår och hon kändes positiv. Jag red lite lösgörande i skritt och trav, och sedan galopperade jag några varv vilket kändes jättebra!
 
Gunde gick bara på banan och skötte sig utmärkt, tills han kom på att ha ju skulle bråka  det där mörka hörnet. Han var jättejobbig först, men sen kom mamma och hjälpte till, och då började han koncentera sig på arbetet istället. Han var jättemjuk och avspänd. Verkligen sådär att jag kände "wow vad fin han är". Han fick inte heller gå så länge. Det viktigaste är ju att de orkar hoppa hela helgen :)
 
Imorgon åker viii
 

0 Kommentarer till "All the way"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0