LEDIG

Hej världen. Igårkväll var jag med ett gäng tjejer från min skola. Det var jättemysigt, det är inte ofta man träffas så utanför skolan! Men vi ska planera in flera såna kvällar i sommar sen! :D

Nu ska jag upp och hoppa, fick sovmorgon! Veronica ska få hoppa lite hemma och Gunvald har jag inte planerat än. Vi ska också hålla på med massa grejer i stallet, byta vatten i hagarna osv. Jag tror att vi ska börja med unghästarna som vi rider in idag också, första gången efter vintern! :D

Hoppas ni får en bra dag!
Puss


2 Kommentarer till "LEDIG"
Postat av: benedit ♥

fin du är!

sv; okej, jag var nyss med en kompis :) vad ska du göra idag?
kram

2013-05-01 || 11:33:35
URL: http://moufieeh.blogg.se/
Postat av: Louisa

Sv: jaha! Kul :D det är ju så sjukt snyggt!

Ja, ibland fick man lite smått panik där inne! :o okej, men det är det ju värt ;)<3

2013-05-01 || 14:25:01
URL: http://bylouisa.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0