It all makes sense to me

 
Jag har, förutom att jag har jagat  Gunvald, hunnit med både att rida Veronica och var på fotbollsträningen.
 
Vera fick bara gå ut ett varv i skogen barbacka. Hästarna avmaskades tidigare i veckan och skoddes ju igår, så hon skulle bara få ta det lugnt. Jag travade men inte mycket. Hon kändes fin och ovanligt lugn!
 
Det var också kul att få springa och ta ut sig lite, och det blir ju inte direkt sämre när man gör det med de där brudarna!
 
puss

2 Kommentarer till "It all makes sense to me"
Postat av: Ellinor

SV: på lilla OS så är det massa nior från olika skolor med. det är typ tävling í olika grenar som tex friidrott, orientering, dans streetbakset o andra grejer :)
tittar på tv o ska snart sova, durå? ;)

2013-05-30 || 22:36:33
URL: http://ellinorsollander.blogg.se/
Postat av: CAICAIS.BLOGG.SE ~

sv; okej :) jag ska träffa släkt.
kram

2013-05-31 || 15:39:37
URL: http://caicais.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0