Hemma

Jag stannade hemma från skolan idag. Jag kände mig inte frisk igår kväll, jag behövde sova och ge mig själv tid att bli frisk. När det är tävling är det strunt samma om jag är sjuk, jag ska tävla och göra det lika bra som när jag är frisk. Jag hade ont i halsen imorse, men känner mig mycket bättre nu! Jag tittar på tv, håller på med ett inlägg om helgens tävling och har lovat mamma att städa mitt rum. Jag tror att Gunde ska få skritta ut ett varv i eftermiddag också. Jag kanske ska ner till morfar som fyller år, men jag vill ju inte smitta honom, så vi får se :)
 
Puss

1 Kommentarer till "Hemma"
Postat av: Isabella

Okej, tråkigt ju! Krya på dig och hoppas du mår bättre mot ikväll! :) ja jag ska träffa min pojkvän idag, kram! :)

2013-05-27 || 14:58:12
URL: http://www.nattstad.se/isabellalovisa

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0