Hej

Gud vad dagarna går. Imorgon är det söndag och sen är den "långa" ledigheten slut. Igår var vi på tävling i Skogslotten med Gunde och Vera, de gick super båda två, men Gunvald får en extra guldstjärna. L.a:n var absolut en av våra bästa rundor någonsin, trots ett litet pet. Han hoppar som en guuud! Veronica var lite trött, det var väldigt varmt och jag fick inte riktigt igång galoppen. Fast vi fick faktiskt med oss en vit rosett hem, en 9:onde-plats i L.b!
Kommer skriva mer om tävlingen precis som jag brukar göra, när jag har tid.

Efter tävlingen följde jag med Magdalena hem och red Viola och Vinca på kvällen. Jag bodde över där på natten och sen åkte vi på pay and jump med tjejerna idag på morgonen.
De skötte sig riktigt bra båda två, man kan tro att de inte har gjort annat! Duktiga små ponnysar!

Nu ska jag sova, jag är jättetrött och ska iväg och städa kl 9 imorgon med fotbollen för att tjäna pengar. Är inte direkt supertaggad, men aja.

Puss


0 Kommentarer till "Hej"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0