Dunderförkyld...

Usch! Det började med att jag hade ont i halsen och kände mig lite hängig igår, sen har det bara fotsatt. Idag har jag knappt haft nån röst, hostat, är täppt i näsan.. Jag har iallafall ingen feber och var både i skolan idag och har ridit. Så dhm här jäkla förkylningen hindrar mig INTE från att tävla imorgon. Båda ska bara gå l.b imorgon och sen ska Vera hoppa l.a och msvb på söndag om allt går som det ska. Men vi tar en start i taget, så vi får se. Idag gick båda som klockor, så vi får hoppas att det är så imorgon också!
 Tävlingen ligger på equipe om ni vill följa mig, på heda ridklubb är den, så det är inte så långt att åka
 
Hoppas att ni håller tummarna för mig imorgon och för att jag inte blir sämre haha! ;)
 
puss

1 Kommentarer till "Dunderförkyld..."
Postat av: isabella

Så fin bild!

- Allt bra med dig? kram! :D

2013-05-25 || 09:36:03
URL: http://www.nattstad.se/isabellalovisa

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0