Tredjefebruari

En sån här fullspäckad dag igen när man gör saker hela tiden. Vi har haft kalas för min bror, alltså även bakat, städat och fixat. Vi har gjort stallet, ridit, varit ute och gått med hästarna... Jag har dessutom varit på konfirmation, först en föreläsning och sen en rockmässa mellan 4 till halv 8. Bara det säger ju hur mycket jag har hunnit på en enda ynka dag.
 
Imorgon är det skola igen och efter skolan är det konfa. Ingen ridning alltså. Där emot hoppas jag att jag hinner skriva utvärderingen av gårdagens tävling, som jag för övrigt inte riktigt smält ännu. 
Den här veckan och nästa ska jag verkligen vara pigg i skolan och försöka göra så mycket som möjligt. Bara två veckor kvar nu och sen är det PRAO! Min praoplats är spikad nu, och ni får reda på var någon dag i veckan, ni ska ju inte få allt smaskigt på en gång! ;)
 
Puss

1 Kommentarer till "Tredjefebruari"
Postat av: Victoria

sv: Jag hade en d-ponny skimmel, red med röda stigbyglar haha, hoppade LC & LB :D Jag såg nog dej utan att jag tänkte på det :P

2013-03-03 || 22:18:37
URL: http://victoriahavelid.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0