Torsdagskväll

Idag var rehab här igen så jag red ut med en av de tjejerna. Jag red på Vinca och hon på Cenya. Vi red samma runda som i tisdags, men stannade lite längre på gärdet idag och red lite på volten. Vinca var jättefin så det var kul!
 
Efter lunch red jag och Magdalena en långtur på Flox och Viva. Det var lite klätterbackar och mycket snö att pulsa i, så de fick jobba lite. Eftersom vi bara red på stigar och vägar i skogen kunde vi inte jobba hästarna så mycket, men när vi travade och så kändes Flox bättre än igår, jag tror att jag har börjat hitta knapparna lite :)
 
Precis innan det blev mörkt red vi ut en sväng till, jag på Gunde och M på Vera. Även de fick bara gå i skogen och vi red ut till ett ställe med jättefin utsikt över bråviken! Magdalena tog kort på mig och min prins, men jag det var rätt mörkt och han tycker ju inte om att vara med på kort hehe ;) Men när jag kommer hem ska jag visa den bästa för er iallafall! Annars var ridturen jättemysig, jag lät Gunvald bara pinna på lite. Imorgon ska vi åka iväg med båda så ska de få hoppa! :)
 
Förutom att jag har ridit idag har jag mest fixat i stallet. Mockat, tagit in och ut hästar, gett mat.. Men nu på kvällen bakade jag faktiskt lite också, jättegoda dumlegrottor! De ska vi bjuda på på lördag när jag blir hämtad :)
 
Hoppas att ni får en bra fredag, som det ju är imorgon! :D 
Puss

1 Kommentarer till "Torsdagskväll"
Postat av: Elin Eriksson Pauna

sv; Japp, har vart i skolan sen gick jag och kolla runt lite i centrum med en kompis. Så sen ska jag till en killkompis ikväll :) SjälV?

2013-03-22 || 15:33:59
URL: http://pauna.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0