Svensk sommar

Det har fullkomligt öst ner regn hela dagen. Visserligen behövde det kanske regna lite, men man blir helt depp när det är såhär regnigt och dant.
 
Mamma och jag tog oss i alla fall ut på en tur. Jag red på Viola och mamma red Gunvald. Ridbanan stod under vatten, så det blev bara uteritt. De verkade nöjda och glada båda två, så det var bra. Vi hade med oss Sallie ut och det var kul, för hon sköter sig bättre och bättre för varje gång! :)
 
Aska fick också gå ut en tur idag, då med en tjej som har sommarstuga här i närheten. Hon är jätteintresserad av hästar och även andra djur, så jag har lite som sommarjobb att ha lite ridskola för henne.
 
Nu tror jag ändå att det ska bli fint väder igen. Nästa vecka ska det bli dunderhett, framförallt på helgen när vi ska åka och tävla i Stora Ekeby. Fast först gör vi den här helgen, Vingåker med Veronica på lördagen och Rappestad med Viola på söndagen. :)
 
Puss
 

2 Kommentarer till "Svensk sommar"
Postat av: Lovisa - en satsande ryttare

Älskar din header <3
Delta gärna i Veckans blogg på min blogg!! ;)

2013-06-27 || 08:24:34
URL: http://therider.horseworld.se/
Postat av: benedit ♥

fin bild!

sv; hahahah okej! :') idag har jag inte gjort så mycket, var hos läkaren i morse snabbt och sen på stan :) själv?
kram

2013-06-27 || 13:07:24
URL: http://moufieeh.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0