Natti

Igår kom Moa till mig och sov över tills idag, där av den dåliga uppdateringen. Och nu ska jag sova, det är ju tävlingsdags! Världens bästa mamma fyller år också, så det blir lite tidigare så att vi hinner fira henne innan vi gör iordning och drar.

Jag ska rida l.a msvb och bara på Veronica. Gunvald är helt frisk nu, men jag har typ inte ridit honom ordentligt på hela veckan osv. Är så sjukt taggad! Det blir ju debut i msvb också, så kul! Om det går som det ska vill säga... Fast hon har gått så bra nu den senaste tiden, så HOPPAS! Ni får hålla tummarna för oss :) Om ni vill följa oss online finns tävlingen på equipe. Godnatt

Puss


1 Kommentarer till "Natti"
Postat av: Ebba

Superfin blogg! :)

2013-06-29 || 21:39:49
URL: http://northons.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0