Morning

Tiden bara rinner iväg. Om en vecka har jag sommarlov! Och i skolan ska vi inte ha några lektioner eller någonting nästa vecka heller! Så skönt! Det börjar liksom kännas att det är på riktigt nu!

Igår var jag på pilgrimsvandring med konfan. Totalt gick vi 1,3 mil i stekande sol, men har faktiskt inte så ont i benen och fötterna idag som jag trodde att jag skulle ha. Jag kan inte påstå att det är det roligaste jag gjort, men nu är det gjort iallafall.
Som tur var hann jag skritta ut på Vera innan samlingen kl 10, för efteråt var jag rätt slut. Åkte ner och badade med Sallie i kanalen och städade på gården istället :)

Idag fick jag en riktig sovmorgon och har varit ute i stallet en snabbis :) nu blir det frulle, och sen rullar väl dagen på i det underbara vädret! Hoppas ni får en härlig dag och helg!

Puss


0 Kommentarer till "Morning"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0