Lägesrapport

Förlåt, men allt går i 110 knyck, hela tiden. Det känns som att man vill hinna med så mycket som möjligt varje dag, timme, minut.... Hoppas att det lugnar sig på lovet, annars vet jag inte vad jag gör ;)

Igår fick jag som sagt sovmorgon och sen red jag Gunde. Han gick bara på banan och kändes riktigt fin! Lite loj, men det var varmt och vi har dragit ner på kraftfodret rejält nu, så det är absolut inget konstigt. Han var mjuk och sammanbetsvillig.

Sen åkte vi till unghästarna som jag ju berättade om i ett tidigare inlägg.

På eftermiddagen åkte vi och tränade med Veronica. Hon gick verkligen hur bra som helst och jag red mycket bättre än vad jag gjorde förra träningen. Jag tog besluten i god tid före hindren och börjar känna mig säker på besluten igen. Therese sa att det var det bästa hon någonsin sett Veronica hoppa och jag håller med henne, hon var fantastisk!

Kvällen avslutades med bergis, myyyys!

Idag har det också rullat på rätt bra. Red Gunde på förmiddagen med Emma på Aska. Vi red bara i skogen men red lite på ett gärde också så det blev inte bara slappt. Gunde var jättepigg och fin!

Jag var också hos unghästarna och dömde en match. På kvällen var vi hos min moster och morbror i deras nya hus och där var också mina härliga kusinbarn! :)

Förlåtelse luddigt, enformigt och långt inlägg. Blir förhoppningsvis bättre på lovet, ville bara få ur mig allt!

Puss


1 Kommentarer till "Lägesrapport"
Postat av: bbecka

Allt bra med dig idag?:)

2013-06-09 || 14:23:20
URL: http://byrrebecka.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0