Jag svär på mitt liv och allt jag har

God morgon! Eller, ja, dag. Eller vad säger man, haha? ;) Jag har faktiskt inte sovit tills nu, utan jag har redan gjort klart stallet, ridit och grejat. Emma kom upp och då skrittade vi ut Gunvald och Aska barbacka i skogen tillsammans. Så mysigt! Jag älskar att bara gå ut i skogen på sommaren, det är så fint! Sommarkänslor på hög nivå! Vi passade på att skritta förbi de stora hästarna som är i änga, en stor hage på bete typ. De verkar tycka att det är supermysigt att bara vara där och chilla lite. Det ser i alla fall hur härligt som helst ut!
 
Ikväll drar vi iväg och hoppar Veronica på Vreta. Snart kommer ett inlägg om gårdagens markarbetesträning med Viola också.
 
Puss
 
 

2 Kommentarer till "Jag svär på mitt liv och allt jag har"
Postat av: Filippa Wallin

Underbar bild!
sv: Skönt att höra! Just nu är jag säng/soffliggare då jag än en gång blivit sjuk, dock försöker jag göra det bästa möjliga av den ork och tid jag har! Själv då? Önskar dig en fortsatt fin dag! Kram kram!

2013-06-25 || 12:57:49
URL: http://chippaz.blogg.se/
Postat av: benedit ♥

fin bild! :)

sv; jaa! :) nää här är det inte lika bra väder haha, men det regnar i alla fall inte så jag ska inte klaga ;) härligt, det är toppen med mig också! :D vad gör du?
kram

2013-06-25 || 13:00:08
URL: http://moufieeh.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0