It's not much of a life you're living

Först ut idag var Gunvald. Vi red tillsammans med Emma på Aska. Vi red först i skogen och sen red vi några varv på banan. Gunde var superfin igår och jobbade på ganska hårt, så idag blev det mest lite lätt uppmjukning. Han var inte jättesammarbetsvillig, men gjorde som jag ville :)
 
För Veronica stod dressyr på schemat. Hon var väldigt fin, gjorde allt för att vara mig till lags trots värmen. Jag tänkte jobba på ganska ordentligt med förvänd galopp och ha mest fokus på det, men hon gjorde det perfekt redan de första gångerna, hon kunde galoppera genom hela hörnet i båda varven, så duktig! Så då tyckte jag att det var dumt att fortsätta traggla med det. Istället blev det mycket övergångar och tempoväxlingar. Här var hon precis lika duktig! Jag red bra också, och då blev det ju ännu bättre! Är hur nöjd som helst med henne! :D
 
Jag och Emma kämpade dessutom på rejält på höskullen, sopade och flyttade balar. Tror jag är värd en glass och en sväng ut med båten i eftermiddag! 
 
Puss
 
 

1 Kommentarer till "It's not much of a life you're living"
Postat av: Nelly Lindström

Tack så mycket! Vad glad jag blir. Din blogg är också superfin! Har du gjort designen själv? :)

2013-06-20 || 23:15:20
URL: http://nellylindstrom.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0