SOMMAR

Alltså så himla underbart. Solen skiner så gott som hela tiden. Igår kväll hade vi kompisar här till familjen, jag var ute och red kvart över 10 med Hanna och sen satt vi ute på verandan till 2 nånting. Helt sjukt, snacka om sommar!

Idag red jag Gunde och Vinca och Hanna red Aska och Veronica. Det är så himla skönt att ha det klart när man vill göra något annat senare! På eftermiddagen drog vi ut med båten och var ute till 7. Så himla härligt! Jag har tom börjat få lite färg hihi!
Nu ska vi äta lite och sen ska jag nog gå och lägga mig riktigt tidigt. Hovslagaren kommer halv 11 imorgon och då ska ponnyerna vara ridna :)

Hoppas att ni har det lika bra som jag har och att ni fortsätter följa min blogg trots lite småtråkig uppdatering. Ska bättra mig när inte allt går i 110 hela tiden!
Puss


1 Kommentarer till "SOMMAR"
Postat av: Anonym

Sommar är helt underbart!! :D

2013-07-21 || 22:59:50
URL: http://bylouisa.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0