Sist jag såg dig satt känslorna kvar

Tiden, vart tar du vägen?!?! Dygnet skulle behöva minst två timmar till. Eller att man bara skulle sova typ tre timmar per natt. Fatta vad mycket mer man skulle hinna då!

Idag har jag som sagt haft lite ridning med Askas medryttare. Hon red på Aska och fick dessutom skritta fram Vera och av Gunde. Jag hoppade båda och det kändes super!
Gunde var lite loj i början, men när han kom igång hoppade han så det bara small om det! Är riktigt nöjd med hur han går just nu, hoppas han levererar på samma sätt i helgen.
Veronica fick inte hoppa så mycket och heller inte så högt. Tror inte det låg på så mycket mer än en meter. Det skuttade hon över som ingenting, så skönt! I helgen åker vi ju till stora Ekeby och då förväntar jag mig att båda ska vara på topp!

Vinca gick bara på marken. Allt går ut på att jag ska lära känna henne så mycket som möjligt de här få dagarna jag får rida henne. Hon är fantastiskt rolig att rida och väldigt samarbetsvillig. Det är dock ingen ponny att åka med på utan man måste rida i varje steg = en ponny jag tycker om. Jag vill RIDA på mina hästar, inte åka häst. Idag kändes hon riktigt bra liksom igår, jag börjar hitta lite knappar. Imorgon åker vi och hoppar henne och Viola för Maria. Herregud vad jag lär mig de här dagarna! :D

Nu blir det natt för min del. Vill ha så många timmar sömn som möjligt så jag orkar dagen imorgon. Jag måste börja packa inför stora Ekeby också. Heja sommarlov

Puss


2 Kommentarer till "Sist jag såg dig satt känslorna kvar"
Postat av: Michaela Magnusson

- Jaa jo det är bara bra :) Hur är det själv? :P

2013-07-02 || 23:53:15
URL: http://michaelam.webblogg.se/
Postat av: benedit ♥

sv; haha jaa! härligt, det är bara bra med mig :) vad gör du?
kram

2013-07-03 || 13:04:42
URL: http://moufieeh.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0