Så trött

Ligger i soffan och tittar på tv. Är så sjukt trött! Idag har jag ridit, ponnysarna har fått nya skor, jag har tvättat badkar i hagarna, målat hinder, fixat stallet.. Hann faktiskt tom åka och bada en kortis! Men fattar inte, är så sjukt trött? Ska gå och lägga mig så fort matchen är slut haha ;)

Jag red på Vinca först och mamma red Veronica. Vi skrittade ut lite först och sen red vi på banan. Båda var så sjukt fina! Vinca kändes fin redan från början, men hon var lite låg framtill och jobbade inte på ordentligt bak. Men efter en liten stund, när jag började rida lite mer ordentligt och satte mer press på henne, DÅ. En dröm att rida, det kändes så himla bra. Allt funkade, övergångar, på volter, på rakt spår... Jag kan knappt fatta att den ponnyn bara är 5 år! Nu ska vi börja träna lite mer på tempoväxlingarna som inte riktigt sitter ännu :)
Och Veronica var så himla fin med mamma! Helt fantastisk. Båda tjejerna alltså, riktigt riktigt fina idag!

Lite senare red jag Gunde och mamma red Owen. Det kändes också bra. Gunvald var lite jobbig först men sen började vi samarbeta och då blev han jättefin!! Det stora plusset var traven, han vilade på steget ordentligt och gick ändå i fin form! :D världens bästa

Puss


0 Kommentarer till "Så trött"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0