Leave the world behind

 
 
Började med att rida Aska upp till unghästarna. Mamma red Maja först samtidigt som jag red Aska där på ridbanan för att Maja ska vänja sig vid att det kan vara flera hästar som rider samtidigt. När hon hade lugnat sig lite red vi ut i hagen istället och det gick jättebra, bästa gången hittills!
Calle var den stora stjärnan idag. Jag travade på honom i båda varv utan några problem alls, han lyssnar jättebra på gas och broms och jag kunde styra nästan helt själv, mamma gick bara bredvid och höll i linan, ifall att. Snacka och att det går framåt!
Lorita var också duktig, men protesterade lite. Jag satt på henne i skritt, men inte så mycket mer än så. Det har gått rätt fort framåt med henne, så nu måste vi lyssna på henne då att det inte blir några bakslag :)
 
Annars red jag både Vinca och Veronica. Magdalena kom förbi för att de skulle på semester, lämnade lastbilen och då passade jag på att visa tjejerna. 
Båda var faktiskt jättefina. Veronica kändes jättebra och Vinca jobbade också på :) Är riktigt nöjd med dem! 
 
puss
 

1 Kommentarer till "Leave the world behind"
Postat av: Lovisa - en satsande ryttare

Delta gärna i Veckans blogg :D

2013-07-24 || 14:12:56
URL: http://therider.horseworld.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0