Jag höjer dig till skyn

När stallet var klart imorse åkte jag in till stan med en kompis! Jag skulle ändå vaccinera mig och det regnade, så det var en perfekt dag att gå på stan! Och jag som inte har varit i stan och shoppat på hela sommarlovet (!) passade på att handla rätt mycket. Det var rätt mycket slutrea överallt, så på vissa ställen fyndade jag verkligen! Köpte några fina tröjor för 50kr styck och ett par byxor för 99kr till exempel. Fast mycket var urplockat, bara jättestora storlekar kvar och konstiga färger typ ;) fick trots det med mig 7 påsar hem haha, inte illa! Och näästan allt jag köpte var på rea! Det är rätt skönt att bara få gå runt och titta i affärer ibland, inte så himla mycket måsten hela tiden.

Puss


1 Kommentarer till "Jag höjer dig till skyn"
Postat av: Linnéa Björkström

Det är alltid roligt att hitta saker på rean! Jag brukar dock aldrig hitta något men ändå, ibland gör man några fina fynd :)

2013-07-31 || 15:11:05
URL: http://linneabjorkstrom.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0