I swear that love should be a crime

Eftersom både Gunvald och Veronica hoppade igår fick de bara skritta lite idag. Mamma fick rida Vera och jag red prinsen, bara barbacka. Vi gick ganska långt, smakade hallonen som nu börjar vara mogna. De tyckte att det var jättemysigt, de tycker verkligen om varandra! :')

På eftermiddagen red jag upp Aska till unghästarna igen som moraliskt stöd. Hon tycker att det är rätt kul, få komma till ett annat stall där hon har iallafall en grabb som tycker att hon är riktigt snygg! Hon är så söt också när jag rider och mamma cyklar bredvid, för hon springer i samma tempo som mamma cyklar. Går det långsamt skrittar hon och om det går fort galopperar hon, utan att jag behöver göra så mycket. Gulletjejen!

Puss


2 Kommentarer till "I swear that love should be a crime"
Postat av: Emelie

Nemen gud vilken liten söt ponny! :D

2013-07-15 || 14:02:08
URL: http://emelienoreen.blogg.se
Postat av: Petronella - siktar mot stjärnorna

gud vad söt, är det en b ponny? :)

2013-07-16 || 12:05:24
URL: http://petronellalarsson.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0