And I'm lovin' every second

Imorse var jag riktigt generös och gav min kära mor sovmorgon, tog stallet själv på morgonen! När jag var klar red jag ut på Gunde och hade med mig Veronica som handhäst. Jag hade inte tid att rida båda två, och Veronica behövde ändå inte gå så hårt. Skrittade faktiskt ganska långt och jag tror att de tyckte att det var jättemysigt!
 
När jag kom hem igen red jag Gunde några varv på banan. Han var lite osammarbetsvillig i början, trodde nog att han skulle slippa banan idag, men icke. Han gav sig i alla fall fort och sen var han riktigt fin! Framförallt i galoppen, i såna lägen är jag så himla kär i min fina ponny! Bara rullar på i en perfekt form, bär sig och bara... Jaa, det känns riktigt bra! Så är riktigt nöjd med honom idag, den känslan när allt bara stämmer är så underbar!
 
Puss
 

1 Kommentarer till "And I'm lovin' every second"
Postat av: Isabella

Sv: varsågod! :)

Ja det har det riktigt tråkigt väder :(

2013-07-30 || 19:43:45
URL: http://www.nattstad.se/isabellalovisa

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0