Vi är bara brickor i spelet, inget mera

Det var mycket jag hann med att göra idag, jag slutade nämligen 20 i 12 istället för halv 4 som jag egentligen skulle. Hela 8:an och 9:an fick sluta, ventilationen hade snöat igen (igen) så det fanns knappt någon luft. Att det blir såhär när det snöar känns ju jättebra med en precis nyrenoverad skola där den största anledningen till att den byggdes om var att det var för dålig ventilation ;)

För min del var det bara bra, när jag till slut kom hem gick mamma och jag ut till stallet och red. Jag red Viola och mamma Gunde. Det var nästintill snöstorm, så det var väl inte den roligaste ridturen jag har varit på. Både Gunvald och Viola ville bara in i stallet igen. Så vi skrittade bara en liten tur så de fick röra lite på sig iallafall :)

Puss


2 Kommentarer till "Vi är bara brickor i spelet, inget mera"
Postat av: Theresia

Sv: Åh vad roligt att höra! :D

2013-01-16 || 08:38:37
URL: http://theresiasandahl.blogg.se
Postat av: Moa

Haha nej man lär sig banne i mig något nytt varje gång!! ;) ja hon är faktiskt en sån modell <3 Haha! Vad jag har hört är du och jag proffs så det ska vi nog kunna ordna! ;)

Det är SJUKT och DÅLIGT!! Nejvars, de kan inte ge sig på oss. DE MUCKAR MED FEL BRUDAR! Hahah det är så fel det bara kan bli, respekt ;)<3

2013-01-16 || 20:01:56
URL: http://moachristensen.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0