Varför skynda på, när tiden snart är här ändå

 
Mitt första ridpass 2013 red jag på Viola och mamma red på Gunvald. Vi red först bara ut ett varv i skogen. Underlaget är ju egentligen urkasst med halka och så, men det hindrar inte oss ;) Vi kunde faktist till och med trava en liten bit på en väg, det hade smält så mycket! När vi kom tillbaka igen red vi några varv på ridbanan och lät de arbeta lite. Vi skrittade bara, det var så himla blött på banan och även isfläckar lite här och där. Viola kändes mjuk och fin! Hon såg också extra fin ut idag, för vi klippte henne innan vi red! En lite ljusare och ett år äldre ponny än den jag red på igår alltså! :)
 
Puss
 
En väldigt söt, nyklippt Viola!♥

1 Kommentarer till "Varför skynda på, när tiden snart är här ändå"
Postat av: Moa Christensen

Så himla söt!
GOOOTTT NYYTT ÅR ÄLSKLIIIING!!!! Jag längtar som tusan, nu sätter vi ribban högt hihi :*<3

Amen vad i, det är inte snällt av dom.. Man kan ju inte börja året så, allt ska vara fullbordat! Annars blir det inga glada miner åt dom! ;)<3

2013-01-02 || 12:31:27
URL: http://moachristensen.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0