Taggad

Har nu ikväll växlat mellan att plugga och titta på filmer från tävlingar när jag rider. Har bland annat tittat på videos på Shuggie när vi nollar och vinner L.a efter L.a, på Veronica när vi rider våra första felfria L.a:er, filmer på Gunvald och det var nog även någon film på Aska. Tittade också på lite gamla bilder och oj vad taggad jag blev att komma igång och tävla, träna, nolla, vinna... Ska nog klippa ihop en egen liten motivationsfilm med klipp från massor olika tävlingar och titta på den varje kväll. När jag precis hade nollat min andra L.a med Gunvald la jag in filmen på mobilen och kollade på den varje kväll och somnade alltid med ett leende. Det var dessutom ett mycket roligare sätt att plugga på, dock var jag ju något okoncentrerad... Vi får se hur mycket jag kommer ihåg av det jag läste, har ju So-prov imorgon (igen) ;) Blev dessutom ännu mer taggad på att träna med Viola imorgon, kommer bli superkul! Jag ska dessutom inviga min nya hjälm tillsammans med stövlarna. Blir nog hur bra som helst! :D

Godnatt puss


2 Kommentarer till "Taggad"
Postat av: Julia

Veckans blogg pågår! Anmäl dig, just du kanske vinner :) http://juliaekberg.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

2013-01-22 || 17:21:45
URL: http://juliaekberg.blogg.se
Postat av: Moa

Visst blir man sjukt peppad av att titta på videos, go for it twin!

Hihi precis som det ska va, vill de inte bjussa får man tjuva åt sig en ;) Ja det är ju himla tur att några av dom är lite mer pussvänliga av sig, märrar kan man alltid lita på! Vilken sköning den där Gunvald, riktigt smart av han må jag säga! Lite "cash" in i magen står aldrig dumt till ;) Boys, boys, boys... Alltid lika hehe, balla som de tror!!

Så RÄTT, vi räcker inte till fler trots att köerna är miltals. Endast våra läckra hunkar får oss till närvaron! Nej det får vi inte glömma... Att vi två heta puddingar har varandra med :*:DD<3

2013-01-22 || 21:25:56
URL: http://moachristensen.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0