Nobody's perfect, but you are, to me

Första skoldagen.. Lika hemsk som alltid. Det är så härligt att vara ledig, att bara vara. Fick ingen direkt mjukstart heller, vi hade sju lektioner idag, och bara 10-minutersraster. Från halv 9 till halv 4. Jag får stå ut, bara 1,5 år kvar på högstadiet ju och sen ett tag på gymnasiet också. Det är bara att bita ihop, man är ju glad när man väl är ledig iallafall! ;)
 
När jag kom hem red jag Gunvald en tur i skogen med mamma på Olympia i mörkret. Som vanligt gick det inte att rida någonannanstans, jag börjar bli rätt trött på det här nu alltså. Han var jättepigg, vilket ju tyvärr var rätt svårt att göra något åt idag..  Travade lite på den vanliga vägen och sen kunde jag böja igenom honom i skritt på ridbanan, men den var för hård trava eller så på. Ett ridhus skulle ju inte sitta helt fel nu...
 
Puss
 

1 Kommentarer till "Nobody's perfect, but you are, to me"
Postat av: Moa Christensen

Åh men gud vad kul det låter, det är kul med likheter! Men det är ju inte så lustigt då efter Veronica är äldre. Riktigt skönt att de är trevliga från marken, det gör mycket faktiskt! Jag önskar er all lycka ;)

Asssssså lätt att vi ska!! :**

De får ta på sig skulden, för nu är Sofie ledsen! :(( Abstinensen blir något så otroligt stor när man han något kul på ingång! :'(<3

2013-01-08 || 20:07:42
URL: http://moachristensen.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0