Jag ser små problem bli stora

Jag red ut en tur på Viola direkt när jag kom hem från skolan vid fyra. Hon kändes pigg och glad. Vi hann faktist ut ganska tidigt så vi hann rida ganska länge innan ljuset gick ner. Vi kunde faktist rida i alla gångarter, det finns ett par vägar som är trav- och galoppvänliga nu. Hon var lite tråkig när jag skulle fatta galopp, slängtravade in i fattningen, så det gjorde vi om tills hon gjorde ordentliga fattningar. Annars gjorde vi inte så mycket, myste bara och checkade av det vanliga. Ville spara lite energi hos henne eftersom vi ska åka och hoppträna imorgon på Vreta! Kommer bli superkul, det är ju vår första riktiga hoppträning, har ju bara hoppat för mamma, några språng för Nina och på clear rounden förut. Ska bli jättekul att se vad Therese tycker om henne! :)
 
Puss

1 Kommentarer till "Jag ser små problem bli stora"
Postat av: Saga

Kolla om det var just DU som vann veckans blogg eller extra frågan! www.ericssonsaga.blogg.se

kram

2013-01-21 || 22:25:58
URL: http://ericssonsaga.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0