Illa...

Hann inte blogga överhuvudtaget igår, var i stallet och red först hela förmiddagen, sprang in och tryckte i mig lite mat när stallet var klart och sen åkte jag till Elina. Och med henne går det ju alltid i 110 knyck, så det var ingen risk att jag skulle hinna blogga där ;)

Tänkte berätta lite kort om gårdagens ridpass för er iallafall.

Började med Gunvald en tur barbacka i skogen bara. Han var pigg och glad och kändes fin. Det var bara en liten mystur, och eftersom det är så halt på alla vägar, stigar osv var det svårt att göra något speciellt, men kunde trava och galoppera lite på en väg iallafall, och det tyckte han var kul, min lilla piggelin.


Red sedan Viola lite ut i skogen först med mamma på Owen. När vi kom hem igen provade vi att rida lite på banan, och det gick faktist rätt bra, det var bara väldigt blött. Hon var jättefin och det var ett av de bästa ridpassen med henne. Hon var positiv (precis som alltid) och försökte alltid göra det jag bad om! :)
 
Jag red också med Elina på hennes hästar när jag var där. De ridpassen tänker jag inte gå in på sådär jättemycket, men det var iallafall jättekul att prova på något annat, framförallt var det roligt att rida "hennes" storhäst, han var jättemysig och rolig att rida! :) 


Puss

0 Kommentarer till "Illa..."

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0