I look to heaven to fulfill its prophecy

Idag red jag Gunvald. Det känns som att det var jättelänge sen jag red honom sist... Han har ju vilat en hel del den här veckan och mamma har ridit honom, så det var nog på tiden att det var jag som red honom!
Vi gick ut en sväng i skogen och red lite på ett gärde där också. Han kändes superfin för att inte ha gått så mycket, mjuk och sammarbetsvillig. Att han var lite stel får man ju se lite mellan fingrarna, nu när underlaget har varit som det varit har han ju inte blivit genomriden som han brukar. Jag försökte få honom runt innerskänkeln och att driva honom fram till handen hela tiden. Han blev bättre och bättre ju mer han fick komma igång. :)
Självklart fick han släppa loss lite i snön också vilket både han och jag tyckte var jätteroligt! Vi galopperade runt hela gärdet, gjorde lite galoppombyten och tempoväxlingar. Han tyckte att det var jättekul! :)
 
Puss

1 Kommentarer till "I look to heaven to fulfill its prophecy"
Postat av: Moa

Nej eller hur man faller ju direkt pladask! Hihi han gör sig ju iaf snygg på hoppbilder! Haha Valle tycker väldigt mycket om det ibland, men vissa gånger bara "usch";) <3

Ni har inte fått något besked än?!?! SÅ FRUKTANSVÄRT ILLA!! Men precis, nu måste ju vi börja vårt twins-tema.. Vi ger dom två så vet vi att de har lärt sig! ;)<3

2013-01-17 || 22:11:53
URL: http://moachristensen.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0