Härlig lördag

Är väldigt nöjd med dagen idag! Den började med hoppning (nästan riktig tävling dessutom ju!!), sedan åkte jag och mamma in till stan en kortis för att bl.a. göra en återkoll hos optikern (ja, jag har glasögon, men använder de bara ibland så att ögonen får vila då de korrigerar synfelen själva) och handlade lite, sedan bar det iväg hem igen för att göra mig iordning ordentligt och sedan åkte jag som sagt in till stan igen för att fira Josse.
 
Vi åt på någon mysig, grekisk restaurang med god mat. Och det var såklart både väldigt mycket skratt och även lite skvaller, framförallt när vi gick till och från bussen. Allt är ju så mycket roligare när sju personer går i bredd istället gör två ;) Tack tjejer för en jätterolig kväll!
 
Nu ska jag sova, det ser ut som att det kommer bli en fullspäckad dag även imorgon, så startar den rätt tidigt så att hästarna är klara iallafall. Sova ut kan man kanske göra någon annan dag :)
 
Puss
 

1 Kommentarer till "Härlig lördag"
Postat av: Moa Christensen

Nej men herregud, vilken otrolig ponny! Det är verkligen inte dåligt alls att gå som klocka(!!!) första gången. Haha men Sofie, vi kan väll föryngra dig till 10? Då är ju allt löst :D Lyssos den ryttaren, i framtiden hoppas vi verkligen på att få se dom på de stora banorna! Jag håller med, synd att pengar inte växer på träd... Då hade man ju kunnat ha MASSOR hästar!!

Vad i hela jävla friden?!?!?! DET ÄR JU SÖNDAG!!! Nu blir vi arga på dom! Hjärtat, vi ska ta dom. Sant så sant, vi som är så snygga i våra matchande blå-bruna (uuuurläckra) outfits, så alla kommer falla när de ser oss ;)<3

2013-01-13 || 10:30:38
URL: http://moachristensen.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0