Fredag

Äntligen fredag igen! Det ska bli jätteskönt med helg och lite lugn, det har varit så sjukt mycket i skolan den här veckan och så har jag velat hålla igång ponnyerna så bra som möjligt också. Det har ni kanske märkt på bloggen, jag har inte haft tid helt enkelt.
Idag ska jag först gå i skolan till 10 i 12, sen ska jag hem och äta och rida en häst, troligtvis Viola, och fixa stallet. Sen blir det nog fotboll för min del, det var ett tag sen och så fick ju alla hästar gå igår. Kommer bli skönt att få ta ut sig lite, jag har blivit en riktig latis! Men jag har faktiskt hållit mitt mål att jag inte skulle äta en enda godisbit mellan måndag och torsdag! Är riktigt stolt över mig själv, vilken självbehärskning! ;)
 
Puss

2 Kommentarer till "Fredag"
Postat av: JOHANNA

Sv. TAck!
Allt bra med dig? :D

2013-01-25 || 17:11:25
URL: http://johannas.blo.gg
Postat av: Andrietta Svärdh

Fina bilder!

2013-01-25 || 19:42:30
URL: http://andriettajosefin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0