Fredag imorgon!

Det blev en sån här myskväll idag igen. Red ju och fixade massor i stallet innan såklart, men sen var jag ensam hemma och allt är ju så lugnt då! Duschade läänge, städade undan lite i mitt rum, bakade muffins, tittade på tv, dator... Det känns som att man hinner så mycket på så kort tid när det inte är så mycket saker man MÅSTE göra, utan saker man vill få gjorda. Kom på nu att jag tog det lite för lugnt, glömde att plugga... Som tur är är det bara några engelskaglosor tills imorgon, så får väl gå upp lite tidigare imorgon. ;)

Tänkte också på vad ni läsare vill läsa på bloggen? Vill ni ha åsiktsinlägg, inlägg om saker jag vill köpa, inlägg om saker jag gjorde för länge sedan? Jag själv tycker att bloggen är rätt så tråkig nu, mest "hej nu ska jag" eller "hej nu har jag gjort". Jag vet dessutom inte riktigt vad jag ska göra för att lysa upp den lite.. Skulle vara jättekul med lite förslag! :)

Puss


1 Kommentarer till "Fredag imorgon!"
Postat av: Saga

Nu har jag veckans blogg ute på bloggen! Anmäl dig gärna till tävlingen (förlåt om du inte gillar dessa kommentarer). Kram

http://ericssonsaga.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html

2013-01-17 || 22:46:11
URL: http://ericssonsaga.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0