But we’re just living life and we’ll never stop

Idag har jag jag varit på konfa från 10-16 vilket gjorde att jag fick rida efteråt - i mörkret. Och att det verkligen var mörkt vid halv fem hade jag glömt. En hemsk återblick i vardagslivet alltså :(
 
Red iallafall Viola efteråt tillsammans med mamma på Olympia ut i skogen. Vi ska iväg med henne imorgon och träna för Sissi Lilja, så hon behövde gå idag. Hon var verkligen jättepigg, så det var synd att vi inte kunde rida så mycket, ridbanan var frusen, det var rätt halt och det var för mjukt på gärdena. Vi kunde iallafall trava lite på en väg i skogen och så travade jag lite på grusvägen vid stallet när vi kom tillbaka också. Jag fortsatte på samma spår som igår med att vara noga med att hon skulle vara rak och även att hon skulle gå i ett lagom tempo. Det kändes som att hon förstod vad jag menade på ett annat sätt än igår och hon lyssnade mycket bättre på hjälperna! :)'
 
Puss

3 Kommentarer till "But we’re just living life and we’ll never stop"
Postat av: Thilde

Vinnaren av veckans blogg har dragits! Gå in och kolla ifall det var just DU som vann, om inte kan du ju kolla in dem bloggarna som vann och se ifall du tycker om nån av dem..
Kram :)

2013-01-06 || 20:00:14
URL: http://thildejansson.devote.se
Postat av: Karro

Ställ gärna en fråga på min blogg... Skulle va jätte kul:):):)

2013-01-06 || 21:05:06
URL: http://fotbollskarro.blogg.se
Postat av: Lollo

Bra blogg!!
Kolla gärna in på min: lovisamagnusson.blogg.se

2013-01-06 || 22:47:45
URL: http://lovisamagnusson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0