Bästa

Clear rounden idag gick så sjukt bra! Viola gick som en klocka fast att hon aldrig ens har hoppat en bana tidigare. Framhoppningen var ingenting trots att det var ungar och ponnyer överallt, och på banan hoppade hon ett hinder i taget, bytte galopp om hon gick i fel... Hon är så himla underbar, en ponny som Viola borde alla få ha!

Just nu står jag och väntar på bussen. Josse fyller år idag så vi och några till ska in till stan och käka på restaurang! Kommer nog bli mysigt! Får hoppas att det inte blir så sent bara, jag gick ju upp halv 7 idag ;) och om jag skulle komma hem tidigare hinner jag kanske skriva ett mer detaljerat inlägg om clear rounden redan ikväll! :)

Puss

2 Kommentarer till "Bästa"
Postat av: Moa Christensen

Helt rätt, ta vara på den värdefulla tiden tillsammans och gör det bästa av den! Ja hoppas hon får en riktigt duktig liten ryttare senare som kan ta henne uppåt. Precis då kommer du ju att få din fina lilla prinsessa igen, det är ju så att när man varit utan något man älskar en viss tid saknar man det väldigt mycket!

Vilka j*vlar!!!! Veckan är ju för fasen slut i princip! Liksom tänk hur många gånger du hade hunnit använda din heliga hjälm under denna tid!! Det gör hon rätt i, liksom det är ju många tusen lappar som man inte hostar upp bara sådär. AHAHAHAHAHAH!!!! Sköning :* Jag är så på jag bara kan bli, vi tar som med sticket! ;) Helt sant, kommer drunkna i allas ögon!! ;)<3

2013-01-12 || 20:56:44
URL: http://moachristensen.blogg.se
Postat av: Jonna - ponnyvalack

Vad roligt att det gick så bra :D

2013-01-13 || 18:32:31
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0