All this little things

Idag red jag Viola en sväng i skogen tillsammans med mamma på Olympia och Emma på Aska. Det var väldigt dimmigt ute idag, man såg knappt fem meter framför sig, mörkret kom smygandes när vi red trots att jag slutade en timme tidigare än vanligt idag och halkan var inte roligare idag. Red den vanliga lilla rundan, fram och tillbaka två gånger på vägen och sen försökte vi oss på att rida en runda lite längre in i skogen för att de skulle få gå lite till iallafall, men vi fick vända eftersom vi inte såg stigen ens. Viola var jättepigg så som tur var gick det att skritta lite på ridbanan när vi kom tillbaka. Jag försökte trava också, men det var för hårt och knöggligt. Hon blev iallafall genomriden i skritten, alltid något!

Förlåt för att det blir så tråkiga inlägg just nu, jag kan inte hjälpa det. Jag ska försöka muntra upp mig lite och skriva roligare inlägg, men det är svårt när allt är så tråkigt just nu.. Man kan väl iallafall påstå att jag lägger ner hela min själ i ridningen, nu när det inte går att rida överhuvudtaget så är jag helt deprimerad och när allt går toppen är jag otroligt glad mest hela tiden? Haha, det finns alltid något positivt ;)

Puss

1 Kommentarer till "All this little things"
Postat av: Josefin Pageryd

SV; Tack så mycket, det värmer!
Tycker din blogg är skit snygg :) Kram på dig.

2013-01-09 || 23:39:25
URL: http://pageryd.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0