2013

Det känns härligt att vakna upp och veta att det är ett nytt år. Det känns skönt med en ny start, trots att 2012 var allt annat än dåligt. Det känns liksom att det är vår nu, det blir ljusare varenda dag som går och dessutom håller ju snön på att smälta bort. Inte för att jag tror att det här är den sista snön den här vintern, men ändå.
 
Såhär första dagen brukar jag tänka igenom vad som har gått bra förra året och vad som har gått dåligt, framförallt då med hästarna och ridningen, men även i mitt liv utan dem. Även fast att jag inte prioriterar det sådär jättehögt...;)
 
Jag hoppas att ni vill fortsätta att följa mig och mina hästar på bloggen även i år! Tack för stödet 2012, nu tar vi nya tag 2013!
 
Puss

1 Kommentarer till "2013"
Postat av: Ronja

Jätte fin blogg, kiika gärna in i min och skriv några frågor till this or that.
Kraam :)

2013-01-01 || 19:27:19
URL: http://ronjaahultman.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0