Will you ever see that we're meant to be

Idag kom snön igen. Hur mycket som helst dessutom + så ska det snöa hela veckan och kanske nästa också... Jag som trodde att det skulle bli vår nu..
 
Det blev ingen ridning idag. Jag hade tänkt att rida Gunvald, bara skritta ut en tur så att han skulle få sträcka lite på musklerna efter gårdagens hoppning. Men när vädret är såhär tråkigt, halv snöstorm, så struntade jag faktist i det. Jag vet av erfarenhet att Gunde bara går på snedden, försöker vända sig bort från blåsten osv när det är dåligt väder, och då är det varken rolig för honom eller mig att ens gå ut och promenera lite.
 
Det var iallafall tur att jag var kvar i stallet. Viola rullar sig ofta i boxen, och idag när hon gjorde det rullade hon ner jättenära väggen, fastnade, så hon kom inte upp! Det var väldigt obehagligt, jag har tidigare läst om att hästar kan fastna så men aldrig varit med om det själv. Som tur var var pappa hemma så han kunde hjälpa mig att få upp henne. Hon var lite skakis efteråt, men inte skadad på något sätt. Som tur var!
 
-
Just nu sitter jag och pluggar lite samtidigt som jag fixar lite med datorn. Jag ska nog övergå till att bara plugga snart, det är så svårt att göra två, helt olika, saker samtidigt. Framförallt om den ena är betydligt roligare än den andra ;)
 
Puss
 

2 Kommentarer till "Will you ever see that we're meant to be"
Postat av: Katarina

Hej du van veckans blogg på min blogg!
Grattis!:)

2013-02-05 || 07:52:52
URL: http://shettisdrottning.blogg.se
Postat av: Alva

Sv; Tack så mycket! Okej, samma här! :D
Allt bra idag? :)

2013-02-05 || 09:11:54
URL: http://alvac.webblogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0