Veckoplanering V. 8

 
Den här veckan kommer det bli mycket ridning och mycket hoppning! Därför har jag redan lagt upp ett schema för hela veckan, ett glasklart för Gunvald och Veronica, och ett lite halvt till Aska, men det kan ändras så det lägger jag inte upp här.  Jag rida de stora/någon av dem någon dag också.
 
Måndag:
Gunvald: Medelhårt dressyrpass på gärdet och antagligen en liten tur i  skogen också.
Veronica: Ganska hårt dressyrpass på gärdet. Jag ska checka av att allt stämmer och träna lite kondition också.
 
Tisdag:
Gunvald: Hoppträning för Therese Thor.
Veronica: Ev. ett några varv på gärdet, men antagligen trimmning i skogen.
 
Onsdag:
Gunvald: Barbackatur i skogen, mest skritt.
Veronica: Hoppkurs Louise Haaga.
 
Torsdag:
Gunvald: Ganska hårt pass på gärdet med mycket galopp.
Veronica: Hoppkurs Louise Haaga.
 
Fredag:
Gunvald: Några varv på gärdet och ridning i skogen. Jag ska mest checka av att allt stämmer.
Veronica: Skritt i skogen, antagligen barbacka.
 
Lördag:
Gunvald: Hopptävling i Eken (Norrköping) L.B L.A.
Veronica: Vila.
 
Söndag:
Gunvald: Vila
Veronica: Trimmning på gärdet och i skogen.
 
Puss

3 Kommentarer till "Veckoplanering V. 8"
Postat av: ebba

hoppas du får en bra start på den nya veckan :)

2013-02-18 || 13:25:42
URL: http://eenilssonn.blogg.se
Postat av: cassandra

Låter bra, brukar också göra veckoplaneringar :)

Svar: Ja, det är skönt att veta vad som komma skall och dessutom ha det svart på vitt! :)
sofiejansson.blogg.se

2013-02-18 || 14:22:40
URL: http://cassandrahoppryttaren.blogg.se
Postat av: Linnea

Hej! Tack snälla du, det värmer att höra att du gillar min bloggdesign :) Och vilka oerhört vackra ponnyer du har, dem ser ut att kunna hoppa hus!

2013-02-18 || 15:27:57
URL: http://ridboken.aenn.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0