Trött...

Jag är heeelt slut, att köra 110% varje sekund, hoppträna tre dagar i sträck och inte sova ordentligt på nätterna tar på krafterna, helt klart! Det är iallafall otroligt skönt med lov, och ponnyerna har hoppat som gudar på hoppträningarna, superkul! Jag är så himla nöjd och taggad som tusan för tävling på lördag!
 
Kvällen kommer jag tillbringa i soffan och i sängen. Jag kommer såklart ge er ett detaljerat inlägg om LH-kursen och även om dagens ridpass, så ni får hålla utkik på bloggen under kvällen! :)
 
Puss

1 Kommentarer till "Trött..."
Postat av: mathilda

så fin grunvald är ^^ älskar hästar som är prickiga/fläckiga :) vad är han för ras? kram!

2013-02-21 || 22:11:01
URL: http://mathildaofficial.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0