Taggad

Är så otroligt taggad inför tävlingen imorgon! Jag hoppas verkligen att han kommer hoppa sådär grymt som han gjorde på träningen i tisdags, att han verkligen visar upp vad han kan!

Förutsättningarna är bra iallafall, han är i riktigt fin form, vi har bra startnummer (tredje sist i l.b och sist i l.a) och han gick bra där förra året när vi var där och tävlade. Vi ska dessutom inviga vår nya, ursnygga tävlingsoutfit OCH det ska dit massor roligt folk och tävla. Det verkar med andra ord bli en toppendag.

Nu ska jag sova så att jag orkar imorgon. Jag ska gå upp 20 i 7, ändå inte så farligt. Tyvärr tror jag inte att det finns online-resultat från tävlingen, men jag ska förstås försöka uppdatera om hur det går!

Puss


1 Kommentarer till "Taggad"
Postat av: Ida

Vilka härliga ponnysar du har och en riktigt fin blogg!
Kram:)

Svar: Tack så jättemycket! Vad gullig du är! Tyvärr kommer jag inte in på din blogg via länken, det blev något strul.. Jag skulle gärna kikat in annars :)
sofiejansson.blogg.se

2013-03-03 || 07:53:38
URL: http://ponnytider.devote.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0