Konfaläger

Hej allesammans! Idag har jag haft fullt upp, som ni kanske märkt då bloggen har varit helt öde. Jag trodde att jag iallafall få någon liten lucka så att jag skulle hinna blogga, men hela dagen har gått i ett! Först nu, när jag ligger i min säng och snart ska sova, börjar det släppa.

Kl 12 började det konfaläger jag har varit på hela eftermiddagen. Egentligen skulle jag sovit över i kyrkan med alla andra, men det gick ju inte när jag ska tävla imorgon. De andra får klara sig utan mig helt enkelt.
Hela eftermiddagen har det varit olika aktiviteter, bland annat lekar, vandring i kyrkan, vi har pärlat armband, gått spökvandring... Dessutom har vi ätit massor mat och godis.
Det har varit mycket roligare än vad jag trodde att det skulle vara! :)

På bilden är det Ebba och jag som har typ en lejonmask på mig, den låg i kyrkan ;)

Puss


0 Kommentarer till "Konfaläger"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0