I mina drömmar ser jag ett folk enat

Idag red jag bara Viola. Vi red tillsammans med Emma på Aska och mamma på Owen. Vi började med att rida på gärdet, och det gick helt okej. Jag trodde att det skulle vara för mjukt i marken, men det var faktiskt helt okej.
Jag passade på att rida så mycket som möjligt idag när det gick. Viola var verkligen jättefin! Hon låg inte på och sprang som hon kan göra ibland, men var ändå pigg och framåt. Vi gjorde mycket övergångar och framförallt mycket galoppfattningar. Det kändes som att vi förstod varandra riktigt bra idag, hon gjorde sitt yttersta för att göra som jag bad henne. I slutet började hon verkligen att slappna av och vilade på stegen, var uppmärksam och fin i formen! Då avslutade jag och sen skrittade vi av i skogen. :)

Jag är jättenöjd med hur fin hon var idag! Jag hoppas att vi kan fortsätta där imorgon och arbeta vidare på samma, avspända sätt :)

Puss


2 Kommentarer till "I mina drömmar ser jag ett folk enat"
Postat av: △ ida.

så söt!

2013-02-06 || 19:21:21
URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: ★ E D I T H ★

SV: inte mycket, svarar lite på kommentarer och ska nog snart kolla på gossip girl hihi! ^^
Haft en bra onsdag?
kram!

2013-02-06 || 20:32:11
URL: http://ediths.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0