Dagens planer

Idag blir nog en riktigt bra dag! Vi ska åka iväg med Gunvald och Viola till Vreta, och dit kommer också M och F med Veronica! Vi ska hoppträna, och jag ska hoppa alla tre. Det ska bli jättekul att få träffa Veronica igen, sist jag såg henne var den 14:de december. Två månader sedan!

Där på platsen ska vi sedan byta hästar, Viola åker hem med dem och Veronica får följa med oss. Det kommer såklart vara tråkigt att lämna ifrån mig Viola, men jag vill ju ha Veronica också.. Vi får se, Viola kanske kommer tillbaka någon gång i framtiden också. Men vi har ingenting planerat nu.

Efter hoppträningen ska vi på kalas och sen är vi bortbjudna på kvällen. Jag ska försöka hålla bloggen uppdaterad iallafall! :)

Puss


2 Kommentarer till "Dagens planer"
Postat av: ★ E D I T H ★

SV: ja typ.. Görs? :)
Kraaam! ❤

2013-02-16 || 20:03:57
URL: http://ediths.blogg.se
Postat av: JENNI

Så himla fin blogg! följas via bloglovin? :D KRAM

2013-02-17 || 18:16:02
URL: http://blessedwithnotes.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0