Speaking words of wisdom

Usch vad jag hatar att det är så mörkt om dagarna! Mörkt när man vaknar, när man kommer hem, rider, äter... Och den lilla tiden det är ljust ute ska man sitta i skolan?! Ganska dumt det där. Men, bit ihop, det vänder snart......
 Jag red iallafall Gunde idag och Emma red Aska. Vi skrittade fram i skogen och då följe mamma med och gick med Veronica. Hon och Gunvald är så söta nu när de har fått träffa varandra igen, går helst så gott som på varandra och ska pussas. Det finaste är att de aldrig skriker när de hälsar heller, så himla gulliga. 
När vi kom hem red jag Gunde lite på banan (JA DEN VAR INTE FRUSEN, hör min lycka). Jag la mest fokus på övergångar och han var verkligen dunderfin! Mjuk och uppmärksam. Han var liksom mjuk i hela kroppen. Jag är supernöjd, han går bättre just nu än på länge!

Puss

Ps. Nu när det är så mörkt ute går det knappt att ta bilder över huvud taget, så ni får nog nöja er med sånahär ett tag..

0 Kommentarer till "Speaking words of wisdom"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0