Mot stan!

Vi slutade tidigare idag i skolan (vilket jag tycker att vi förtjänade efter kemiprov och mattediagnos), så jag kom hem tidigt. Jag har precis kommit in från stallet, tog in hästarna och fixade lite extra eftersom Viola kommer imorgon! :D Det kommer bli jättekul, jag kommer ju rida rida mer nu när det blir lov imorgon! :D

Nu ska vi in till stan och handla lite de sista julklapparna. Jag har inte köpt alls många julkappar, så jag får se till att köpa allt nu. Får hoppas att jag får till den riktiga julkänslan då också, det känns verkligen inte som att det är julafton om mindre än en vecka! Det är nog för att vi inte har någon snö, och det är ganska varm ute, flera plusgrader.  Får hoppas att det kommer litelite snö till julafton iallafall! 



0 Kommentarer till "Mot stan!"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0