More than you could ever know

Veronica, jag och Sallie gav oss ut på en skogspromenad idag. Precis när vi gick ut började det snöa, men det var ganska mysigt. Det börjar verkligen kännas som att vi går mot jul! <3
Fina tjejen var pigg och glad, så när jag kom hem red jag lite på ett gärde.

Hon var superfin! Hon kan vara lite svår att hålla i stadig form ibland för hon är så himla mjuk och liksom ålar omkring haha, men idag bar hon sig jättebra hela passet, vilket ledde till att jag kunde rida mer med skänkeln och sätet än att fixa med händerna som jag har en tendens att göra. Det blev ganska mycket galopp mot slutet, vi lekte lite galoppombyten och i slutet låg vi och cantrade lite i galopp, bra konditionsträning i snön också. Det är jätteskönt, för hon har inte tappat alls så mycket kondition som jag trodde att hon skulle göra, så nu ska vi på julklappshoppning nästa helg så att hon får komma igång :) så himla kul, världens bästa tjej!



1 Kommentarer till "More than you could ever know"
Postat av: Louisa

Sv: jo det har du nog rätt i! Men jag är oftast så att jag antingen är nöjd eller inte. Är jag nöjd med min ritt då är jag verkligen nöjd och struntar i procenten, är jag inte nöjd är jag inte nöjd och bryr mig inte heller om procenten här, och det är jag glad över, för procenten är verkligen inte viktigast :))

2013-12-08 || 23:22:19
URL: http://bylouisa.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0