Juldagen

Idag känns det som att dagen har varit tre gånger så lång som vanliga dagar. Först var jag i stallet och red och fixade och sedan kom hela släkten hem till oss och åt juldagsmiddag. Det delades ut lite julkappar och vi spelade julklappsspel, som det ska vara alltså. Så himla mysigt. 

Jag är väldigt nöjd med mina julkappar i år! Jag hade inget speciellt som jag önskade mig, det var väl några grejer men inte massor saker som jag verkligen ville ha. Mest nöjd är jag nog med min nya väst, en racersafe. Jag fick också kläder, presentkort, smycken, ett jättefint smyckesträd, bodylotion från Victorias Secret med mera. :)

Men är det bara jag som känner att det är rätt skönt att julen är över nu? Alla är så himla på och laddar för jul så himla länge, det spelas bara jullåtar, man ska handla julklappar och pynta och allt möjligt. Nu blir det skönt att bara få vara ledig och njuta av lovet!
Ett smyckesträd jag fick idag


0 Kommentarer till "Juldagen"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0