Helgen som varit

Helgen som passerat har innehållit mycket känslor. Det känns väldigt tomt här hemma, det är konstigt för Olympia fanns ju alltid här. Jag har inte orkat blogga ordentligt eller göra något annat riktigt ordentligt heller. Här hemma har jag bara skrittat ut, något som delvis också beror på att det är blött överallt. Vi har iallafall varit iväg på kurs med Viola igår och Veronica idag. 
Gunde och Aska var ute på långpromenad idag, jag red Gunvald och mamma tömkörde Aska. Det var väldigt mysigt, för solen sken. :)

Vi har också tänt ljus på Olympias grav. Hon ligger i ett hörn på en av hagarna där hon kan hålla koll på hela gården, hon ser stallet, ridbanan, huset, nästan alla hagarna... Skönt att veta att hon är kvar på gården hos oss tycker jag!
Ängel


0 Kommentarer till "Helgen som varit"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0