Godnatt världen

Imorgon ska jag stå utanför skolan kvart över 6 (!!!!!) för att vi ska upp till kvarn och gå luciatåg för militärer! Vi ska åka dit i militärbussar typ och när vi kommer hem igen ska vi gå luciatåg för hela våran skola. 
Det här betyder att jag har klockan ställd på 5 imorgonbitti.... 

Jag har knappt varit i stallet idag. Efter skolan hade vi luciaträning till 5, och då var det redan mörkt sedan länge. Jag hade dessutom planerat så att båda kunde vila idag. Imorgon kanske de får stå igen, för vi ska nog in till stan och handla julklappar bland annat :)
In love with My horse..... <3

1 Kommentarer till "Godnatt världen"
Postat av: Louisa

Fin bild!!

SV: ja precis! ;)

2013-12-13 || 19:10:07
URL: http://bylouisa.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0