Everything you do

Idag red jag Viola för första gången på länge. Mamma red Veronica och pappa gick med Gunde samtidigt. Viola var väldigt pigg, men inte stressad och hon lyssnade tillbaka när jag bad henne. På banan kändes hon också fin. Det vi ska träna på nu är att hon ännu mer ska våga vila på steget och att hon ska komma loss mer från handen (vilket också betyder att jag måste bli mjukare i handen och bli snabbare på att ge eftergift). Annars var hon jättefin! 

Aska red jag lite i skogen och sedan travade jag bara några varv på banan. Hon var lite seg men annars var hon rolig att rida! :)

Dagens plus - idag var årets mörkaste dag. Imorgon vänder det och det blir ljusare och ljusare istället! Det har jag sett fram emot läääänge! 




0 Kommentarer till "Everything you do"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0