Everything that could kill me makes me feel alive

Jag klädde på både mig, Gunde och hunden berg med reflexer idag och sedan gick vi ut i skogen i mörkret. Jag tog en dålig pannlampa, så jag kan inte påstå att vi såg så mycket, men vi var iallafall ute och rörde på oss. Jag travade några varv på banan också när vi kom hem, det ska vara dåligt väder i natt, så vi får se hur det går att rida imorgon. Han var, liksom de andra dagarna den hör veckan superfin. Han är liksom så himla positiv och mjuk. Jag blir alldeles glad varje gång han går så, hah ;)

Veronica fick också jobba lite på banan. Hon kändes fin, men jag fick inte riktigt med vänstersidan, så det jobbade vi med. Jag jobbade också med mycket övergångar. Mellan skritt och trav var det jättebra, det var lite galoppfattningarna som vi måste träna lite på. Men det handlar mest om att hon har haft vila, hon är inte i toppkondition och orkar inte heller hålla ihop hela kroppen hela tiden. Men jag tycker ändå att hon är ganska bra i form trots att hon har vilat! Hon jobbar på lite som vanligt, den enda som märks är ju bara att hon inte riktigt orkar jobba ihop sig ordentligt. Om två, tre veckor kommer hon nog bli min vanliga Veronica igen iallafall :)

Annars har jag bara pluggat ikväll. Jag har både tyskaprov och hk-prov imorgon. Hk:n är dessutom hur mycket som helst. Måste de lägga proven samma dag och dessutom förstöra en fin fredag? :(



0 Kommentarer till "Everything that could kill me makes me feel alive"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0